15/4/09

Sortida a Montserrat

Diumenge de Pasqua, amb la Montserrat ens vàrem llevar d’hora per fer una petita excursió a Montserrat. A les vuit del matí arribàvem al pàrquing de Montserrat, tot seguit, després d'esmorzar acompanyats d'una freda boira, vàrem començar a córrer direcció a Sant Miquel, a partir del monastir la boira ja no ens va acompanyar més.

Després d'arribar a Sant Miquel vam enfilar direcció a Sant Joan, on ens vàrem apropar a les restes del poblat.

Després vàrem continuar direcció a Sant Jeroni ( el nostre objectiu), aquesta part és l'única que és força plana i es gaudeix de vistes impressionants a una banda i altra de la muntanya. També és en aquesta part on es troben els primers graons.

Un cop arribats a Sant Jeroni, podem gaudir del paissatge, el qual ens mostra unes excel·lents vistes, ja que la boira ha marxat del tot. Molt recomanable.

Tot seguit continuem el camí de baixada direcció al Monestir, però abans d'arribar al Monestir, ens desviem a l'esquerra una estona, ja que anem bé de temps; gaudim de les vistes de la muntanya pel costat del Llobregat. Fem marxa enrera, i abans d'arribar a Montserrat, ens trobem algunes persones que enfilen el camí a Sant Jeroni.

Arribats a Montserrat, aprofitem per comprar un pot de mel i una mica de mató, s'han de recuperar les calories gastades, i de quina manera!!

Hem trobat al wikiloc la ruta, la podeu trobar clicant aquí.

Fins a la pròxima.

1. ep que això jo no havia vist!!! ja està bé ja, estudiat bé la pujada de montserrat que no et torni a passar 'allò' quan facis la matagalls...